روش های اسلامی برای تسخیر شوهر تان

 

یکی از مشکلات عمده و بارز جامعه کنونی از ناسازگاری ها بین زوجین میباشد و بسیاری با آن دست وپنجه نرم می کنند.دلیل این نوع نا هنجاری های خانوادگی می تواند اوضاع مادی باشد و می تواند به سبب انحراف کشیده شدن و هوس رانی شوهر باشد و یا هم نا فرمانی زن٬ اینجاست که اختلافات درونی و نا رضایتی های خانوادگی بروز می کنند و صدای اعتراض و شکایت خانم ها و مردان به دور و اطراف می پیچد ، و برای راه حلی برای بازگرداندن آرامش و نشاط  به زندگی می گردند.

قسمی که هویدا است  که دین مبین اسلام دین محبت و شادی است  سعادت  زنان و مردان در تقوا و پرهیزگاری است ، اسلام فقط برای رستگاری آخرت نیست بلکه ضامن خوشبختی دارین است لذا باید توجه داشت که صرفا واژه ی مسلمانی را بر خود نهادن تاثیری در خوشبختی خانواده ها ندارد باید در عمل مطابق شریعت اسلام زندگی کنند. تقوا شاخه ی از دین اسلام است اگر عملی شود هیچ کس نمی تواند حق دیگری را تضییع نماید چرا که خوف الهی مانع هر نوع گناهی می شود. قرآن و سنت هر دو به معاشرت نیکو با زن تاکید دارند از جمله:

وَعاشِرُوهُنَّ بِالْمَعْرُوفِ(نساء آیه۱۹) . با آنان (همسران) به شایستگی رفتار کنید. (و لهنّ مِثلُ الّذي عَليهِنّ بِالمعروفِ)؛(۸) «و براي زنان است مثل آنچه بر آنان است به متعارف».

در آيه ديگر براي اينکه به خانواده استحکام و اعتبار بخشد و جلوي سوء استفاده مرد از قدرت خويش را بگيرد، به او دستورهايي مي دهد و در ادامه آن مي فرمايد:

(وَ عاشِرُوهنّ بِالمعروفِ فإن کَرهتُموهنّ فعسي أن تَکرَهُوا شيئاً و يجعل الله فيه خيراً کثيراً)(۹)؛ « و با آنان به طور شايسته رفتار کنيد و اگر از آن ها کراهت داشتيد، چه بسا چيزي خوشايند شما نباشد و خدا خير فراواني در آن قرار مي دهد».

پیامبر اسلام: أَلَا وَاسْتَوْصُوا بِالنِّسَاءِ خَیْرًا، أَلَا وَاسْتَوْصُوا بِالنِّسَاءِ خَیْرًا ( مسلم و ترمذی). آگاه باشید، من شما را نسبت به زنان‌تان به خیر و خوبی توصیه می‌کنم.

توصیه دوم و مهم انتخاب داماد دین دار است کسی که عزم و اراده ازدواج را داشته باشد باید از سرمایه دین و ایمان برخوردار باشد بخاطریکه سرمایه دین بر سرمایه مادی مقدم است، علماء می فرمایند کسی که نماز نمی خواند زندگی با او جایز نیست. زیرا  در حديث صحيح آمده است که رسول الله ( ص ) فرمود : « بين الکفر و الايمان ترک الصلاة » (‌حد فاصل ايمان با کفر ترک نماز است ) يعنی اگر کسی نماز فرض نخواند از دايره ايمان خارج است و به کفر رسيده است . پس چطور میتوان زندگی با چنین نوع انسان با خوشبختی سپری گردد.

توصیه سوم و بهترین راه حل برای بانوانی که در زندگی زناشویی مشکل دارند و متمایل هستند همسرشان از بد رفتاری تغییر کند و مسیر محبت و عطوفت را در پیش بگیرد، پناه بردن بسوی پروردگار جهان با دعا کردن است ، الله تعالی با دعای بنده اش گره ها را می گشاید و انسان ها به کمک او به اهداف خود نایل می گردند ، او بهترین ، مهربان ترین و کریم ترین کارساز است و حتما دعای دعا کننده را اجابت می فرماید، برای رسیدن به خوشبختی واقعی در زندگی زنا شویی بهترین روش دعا به درگاه رب العلمین است

در این باره دعاهایی از پیامبر عظیم الشان وارد شده اند برای تسخیر شوهر تا دل سخت او را نرم گردانیده و موجب شود همسرش را دوست بدارد و او را زیبا ترین زن نزد خود بداند ان شاءالله.

۱_ اللهم یا مسخر الریاح لسلیمان و یا مسخر الحوت لیونس و یا مسخر جبریل لمحمد ان تسخر لی زوجی واکفنی شره اللهم ا اجعله زوجی قره عینی و اجعلنی قره عینه

ترجمه: ای بارخدایا، ای مسخرگرداننده بادها برای حضرت سلیمان، و ای مسخرگرداننده ماهی برای حضرت یونس، و ای مسخر گرداننده جبرائیل برای حضرت محمد،  شوهرم را برای من مسخر گردان، وکفایت مرا در مقابل بدی هایش بکن. ای بارخدایا، شوهرم را خنکی چشمم بگردان و مرا خنکی چشم او بگردان.

۲_ اللهم الف بین قلبی وقلبه کما الفت بین قلوب عبادک اللهم سخره لی کما سخرت البحر لموسى. اللهم اظهر محاسنی لزوجی واظهر محاسنه لی واستر عیوبی عنه واستر عیوبه عنی.

ای بارخدایا، در قلب من و قلب شوهرم محبت بینداز همچنانکه محبت انداختی در قلبهای بندگانت. ای بارخدا، او را مسخر من گردان همچنانکه دریا را برای حضرت موسی مسخرگرداندی. ای بارخدا، خوبی هایم را برای شوهرم نمایان گردان و خوبی های شوهرم را برای من نمایان گردان، عیب هایم را از نگاه او بپوشان و عیب هایش را از من بپوشان.

عایشه یوسفزی

Advertisement | Why Ads? | Advertise here

پوهنتون چینل

پوهنتون چینل درسره سبسکرایب او شریک کړئ

سبسکرایب Subscribe


Editorial Team

د واسع ویب د لیکوالۍ او خپرونکي ټیم لخوا. که مطالب مو خوښ شوي وي، له نورو سره یې هم شریکه کړئ. تاسو هم کولی شئ خپلې لیکنې د خپرولو لپاره موږ ته راولېږئ. #مننه_چې_یاستئ

خپل نظر مو دلته ولیکئ

wasiclinic.com
Back to top button
واسع ویب