پنج طریقه آسان سفید ساختن دندنها در خانه

دراین ۵ شیوه آسان بیدون کدام مصرف گزاف با امکانات دست داشته در خانه ها میتوانید دندان هایتان را سفید بسازید که در متن ذیل شرح داده شده.

۱- پوست کیله: قسمت داخلی پوست کیله، از جهت داشتن مانند پوتاشیم، مگنیز و مگنیزیم به نهایت غنی میباشد. این ماده معدنی بوسیله مینای دندانها جذب گردیده وتاثیر سفیده کننده یی از خود بجا میگذارد. بعد از اینکه دندانهای تان برس کردید میتوانید پوست کیله را به دندانهای خویش بمالید و برای دو دقیقه انتظار بکشید و به تعقیب آن خوب آبکش نمایید.

۲ – ذغال: یک تن از طبیبان  مشهورنیز توصیه کننده کاربن اکتیف (ذغال خالص ) در سفید کردن دندانها میباشد. جوزیف بانکریکی از دوکتوران دندان ایالت نیوجرسی خبر میدهد که، استفاده ازکاربن اکتیف(ذغال در سفیدکردن دندانهای تاثیر غیر قابل باوری داشته است. او ادعا مینماید که مقداری از کاربن اکتیف (ذغال خالص) را با آب مخلوط نموده با برس دنداهای خویش را خوب برس کنید. طبعا که نباید ذغال بلعیده شود و نیز باید دهن خوب آبکش کرده شود. خواهید دید که دندانهایتان تا چه حد سفید میگردد.

۳- ترکیب توت زمینی : توت زمینی دارای مالیک اسید میباشد. این اسید در مقابل لکه های چای ، قهوه و غیره نوشابه های رنگ زا تاثیر معجزه آسایی دارد. دو عدد توت زمینی را بکوبید و با کاربون مخلوط کرده برای ۵-۶ دقیقه با آن دنداهای خویش را برس کنید. توصیه مینماییم که همه روزه این کار را بکنید.

۴ – مخلوط سرکه سیب با آب در سفیدی دندانها تاثیر غیر قابل باوری از خود بجا میگذارد. قسمیکه، بمقدار سه سرپوش بوتل آب و یک سرپوش بوتل سرکه سیب را باهم مخلوط نموده میتوانید به شکل غرغره از آن استفاده نمایید.

your ads

۵ – آب آکسیجن دار همرا با کاربونیت، یکی از شیوه های بیشتر مورد استفاده قرار داشته در خانه ها میباشد. هر دو ماده را نیز آنقدر با هم مخلوط کنید به فیام ترکیب درآید. از این ترکیب همیشه میتوانید بوسیله برس دندان خویش در سفید کردن دندانهای خویش استفاده نمایید. قسمیکه مقداری از معجون مذکور را به روی برس خویش گرفته بآن دندانهای خویش خوب برس کنید. بعد از ۵-۶ بار استفاده از این ترکیب لازم است حداقل ششماه از آن استفاده ننمایید. این ترکیب را بدون مشوره با دوکتورتان نباید استفاده کنید. ممکن است به دندان هایتان مضر واقع شود.

Advertisement | Why Ads? | Advertise here

پوهنتون چینل

پوهنتون چینل درسره سبسکرایب او شریک کړئ

سبسکرایب Subscribe


Editorial Team

د واسع ویب د لیکوالۍ او خپرونکي ټیم لخوا. که مطالب مو خوښ شوي وي، له نورو سره یې هم شریکه کړئ. تاسو هم کولی شئ خپلې لیکنې د خپرولو لپاره موږ ته راولېږئ. #مننه_چې_یاستئ

خپل نظر مو دلته ولیکئ

wasiclinic.com
Back to top button
واسع ویب