د برات د شپې دعا

دبرات دشپی دعا !
حضرت بی بی عایشه رضی الله عنهما نه روایت دې
چې ما دبرات په شپه دحضورصلی الله علیه وآله وسلم نه دنفل لمانځه په سجده کی دا دعا واوریدله:
اعوذبعفوك من عقابك واعوذبرضاك من سخطك واعوذبك منك جل وجهك لااحصی ثناعلیك انت کمااثنیت علی نفسك .
کله چې سهار شوما آنحضرت صلی الله علیه وآله وسلم نه دپورتنې دعا په اړه وپوښتل نو حضورصلی الله علیه وآله وسلم وفرمایل : ای عایشی دا دعا زده کړه او نوروته یې هم ورسوه
ځکه دا دعا ماته جبرایل علیه السلام راښودلی او په سجده کې په باربار ویلو یې تاکید کړې(نسایی)

عبدالله بينوا دفيسبوک پاڼۍ څخه

Wasiclinic YouTube Channel

Youtube video

Subscribe to Our YouTube Channel
Subscribe

پوهنتون تعلیمي یوتیوب چینل

Youtube video

چینل سبسکرایب او شریک کړئ
Subscribe

Editorial

د واسع ویب د لیکوالۍ او خپرونکي ټیم لخوا. که مطالب مو خوښ شوي وي، له نورو سره یې هم شریکه کړئ. تاسو هم کولی شئ خپلې لیکنې د خپرولو لپاره موږ ته راولېږئ. #مننه_چې_یاستئ

خپل نظر مو دلته ولیکئ

Back to top button
واسع ویب