شوهرم با من لواطت میکند؟

سوال:

من یکتن از بازدید کننده گان سایت اصلاح انلاین هستم و همیشه مطالب ان را میخوانم ، سوال من این است که شوهر من همیشه از من میخواهد که به خواسته هایش جواب مثبت بدهم  او از من خواهش لواط را دارد و می خواهد که از عقب فعل زناشوئی را با من انجام بدهد من از گناه ان میترسم ولی گاهی اوقات او بر من عصبانی میشود، از شما خواهشمندم در مورد حکم شرعی این مطلب برایم معلومات بدهید.
من شوهرم را زیاد دوست دارم و نمیخواهم که از اوامر او نا فرمانی کنم ولی این را هم نمیخواهم که گنه کار باشیم
منتظر رهنمائی شما هستم
تشکر از شما
ش، از کابل

جواب:
لواطت يكي از گناهان بزرگ و از خطرناك ترين انحرافاتي است كه ممكن است در جوامع بشري پيدا شود و سايه شوم خود را برهمه مسايل اخلاقي بيفگند.
در قرآن مجيد در سوره هاي اعراف، هود ، حجر ، انبياء  و عنكبوت از وضع قوم لوط بحث به ميان آمده و از گناه شنيع آنها ياد آوري شده است و اضراري كه از اين ناحيه دامنگير جامعه مي شود به كسي پوشيده نيست. و لواط منشأ بسياري ازامراض به خصوص مرض ايدز مي گردد و طبق آماري كه از ماهنامه اطلاعات شماره 41  دسمبر 1991 حدود 10-8 مليون انسان در جهان مهلك ايدز مصاب اند كه باعث انتقال اين مكروب همانا همجس گرايي و زنا شده است معلوم مي شود. ماه نامه مذكور چنين مي نويسد: مرض ايدز  در خون حدود 10-8 مليون انسان بالغ وجود داشته است ازين جمله 70 فيصد آنها اين ويروس را از طريق مجامعت اخذ كرده اند .
با اين هم با تأسف بسيار شنيده مي شود در بعضي از كشورها همانند انگلستان طبق قانوني كه با كمال وقاحت از پارلمان گذشته مسئله همجنس گرايي جواز قانوني پيدا كرده است.
قرآن كريم در آيات مبارك از احوال قوم لوط و سرنوشت نگونبار شان چنين ياد آور مي كند:
أَتَأْتُونَ الذُّكْرَانَ مِنَ الْعَالَمِينَ  وتَذَرُونَ مَا خَلَقَ لَكُمْ رَبُّكُمْ مِنْ أَزْوَاجِكُم بَلْ أَنتُمْ قَوْمٌ عَادُونَ  (سروه شعراء آيه 165-166)
آيا از همه جهانيان به مردان پيش مي شويد؟ و آناني را كه خداوند براي شما به حيث جفت آفريده است مي گذاريد؟ بلكه شما قومي تجاوز گر مي باشيد.

رسول الله صلي الله عليه وسلم در زمينه چنين تهديد فرموده اند: عن ابن عباس رضي الله عنهما قال قال رسول الله من وجدتموه يعمل عمل قوم لوط فاقتلوا الفاعل و المفعول به. (سنن ترمذي)
يعني از عبدالله فرزند عباس رضي الله عنهما روايت شده كه آنحضرت صلي الله عليه وسلم فرمودند: اگر ديدي كه كسي عمل قوم لوط را مرتكب مي شود فعل كننده و كسي كه بر او عمل لواط انجام مي شود هردو را بكشيد.
ازابوهريره روايت است كه حضرت رسول الله فرمود: چهاركس است كه صبح و شام را در غضب خدا سپري مي كنند گفته شد كه آنها كيستند اي رسول خدا؟ گفت: آن زناني كه خود را به مردان مشابه مي سازند و آن مردانيكه خود را به زنان مشابه سازند و كسي كه با حيوانات زنا كند و كسي كه مرتكب لواطت شود. (نقل از كتاب الكباير به روايت طبري)
و روايت شده است: وقتي كه كسي لواطت كند عرش خداوندي از غضب او به لرزه مي آيد و نزديك مي شود كه آسمان به زمين افتد و ليكن فرشتگان آن را نگهميدارند و سوره: قول هو الله احد. را قرائت مي كنند تا غضب خداوندي تسكين شود.
ابوهريره رضي الله عنه از رسول خدا روايت مي كند كه گفت: ملعون است كسي كه از پشت (دبر) زن و يا در حالت حيض با وي جماع كند. (به روايت امام احمد و ابوداود)
ترمذي از ابوهريره رضي الله روايت مي كند كه حضرت رسول الله فرمود: كسي كه با زن در حالت حيض و يا در دبر آن جماع كند و يا كاهني را تصديق كند به آنچه به محمد نازل شده كافر شده است. (به روايت احمد، ترمذي، نسائي وابن ماجه.
بناء كساني كه از دبر زن استفاده مي كنند آنها هم در حكم لوطي هستند زيرا خداوند و رسولش آن ممنوع گردانيده است خداند ميفرمايد: نسائكم حرث لكم فأتوا حرثكم اني شئتم. (سوره بقره آيه 223)
يعني زنان شما كشتزار شمايند پس بياييد به كشت زار تان به هركيفي كه خواهيد.
به شرطي كه محل آن يكي باشد كه محل پيدايش اولاد است.

در زمينه اطاعت از شوهر در مسئله لواطت بايدگفت: اطاعت شوهر آنگاه لازم است كه شما را به معصيت دستور ندهند وقتي كه شوهرشما را به امر معصيت و نكوهيده فرمان دهند و آرزوي گناه را از شما داشته باشد اطاعت شما از وي در اين صورت لازم نيست. رسول الله صلي الله عليه وسلم مي فرمايد: لاطاعة لمخلوق في معصية الخالق.
يعني اطاعت انسان (ولواينكه شوهرباشد ياكسي ديگر) در صورتي كه نافرماني از پروردگار شود ناجايزاست.

بناء وقتي كه شوهرتقاضاي فعل لواط را بكند برشماست از آن ممانعت نماييد و سربه اطاعتش نگذاريد  و دراين جا لازم نيست كه از وي فرمان ببريد بلكه لازم است كه در برابرش مقاومت نماييد. و براي شوهرتوصيه نماييد چرا از محل ناروا استفاده مي نمايد و خود را به لعنت خداوند دچار مي سازد و چرا از محل مشروع كه در آن ثواب نيز وجود دارد استفاده نمي كند؟

منبع:

1- منهيات در اسلام.

2- الكباير.

3- ابوداود.

Afghan School Textbooks

Advertisement | Why Ads? | Advertise here

پوهنتون چینل

پوهنتون چینل درسره سبسکرایب او شریک کړئ

سبسکرایب Subscribe


Editorial Team

د واسع ویب د لیکوالۍ او خپرونکي ټیم لخوا. که مطالب مو خوښ شوي وي، له نورو سره یې هم شریکه کړئ. تاسو هم کولی شئ خپلې لیکنې د خپرولو لپاره موږ ته راولېږئ. #مننه_چې_یاستئ

خپل نظر مو دلته ولیکئ

wasiclinic.com
Back to top button
واسع ویب