خطرناکترین حادثه فکر ربایی و عقل ربایی در تاریخ مسلمانان

خطرناکترین حادثه فکر ربایی و عقل ربایی که در تاریخ مسلمانان واقع شد ازین قرار بود :
دو تن از ملیشه های اختطاف چی صلیبی به نام های مارک سایکس از انگلستان و فرانسوا جورج پیکو از فرانسه ، در 16 ماه می سال 1916 م شبی باهم نشستند و در حالیکه قهوه آمیخته به خمر می نوشیدند ، یک برگه کاغذ را گرفتند و جهان اسلام را به روی آن رسم نمودند و سپس آن را به کشور های خرد و ریزه تقسیم نموده و برای هرکدام مرزهای جغرافیایی خاص ، خط کشی نمودند ! و قسمتی ازین سرزمین را هم در فلسطین ، به یهودیان حاتم بخشی نمودند ، تا بالای آن حکومت نام نهاد اسرائیل تأسيس گردد !

بعد از آن، مزدورانشان ، تا امروز ، کوشش کردند تا مارا قناعت دهند که وطن و سرزمین ما فقط داخل همین مرزهای جغرافیایی خط کشی شده است ، یعنی داخل همین مرزهای که در اطرافش دیوار های سمنتی و یا سیم های خاردار کشیده شده است، طوریکه چوپان ها ، گوسفندان خودرا در یک منطقه خاصی جمع نموده و اطرافشان را بند می نمایند و آن منطقه را قوتن می نامند !

و باز بخاطر که این حس ملی و نشنلیستی را خوب نهادینه کرده باشند ، یک پارچه رخت رنگه را بالای چوبی نصب نموده نامش را بیرق ملی ما گذاشتند ، و برای باشندگان در داخل این دیوار های سمنتی و سیم های خاردار یک توته کاغذ ، به نام تذکره و یا شناسنامه توزیع نمودند تا از کسانیکه در بیرون ازین دیوارهای سمنتی و سیم های خاردار زندگی می کنند ، تمییز داده شده ، شناسایی شده و جدا شوند ، عین همان کار که صاحبان رمه گوسفند ، با گوسفندان خود می کنند ، هرکدام آنها قسمتی از گوش همه گوسفندان خودرا به یک اندازه و دیزاین مشابه سوراخ و یا قطع می کنند و یا هرکدام بارنگ خاصی ، گوسفندان خودرا رنگ می کنند ، تا از گوسفندان دیگران شناخته شوند !!!

و برای ما تلقین نمودند که باید ما جان های خودرا فدایی همین دیوارهایی سمنتی و سیم های خاردار و همین یک پارچه تکه رنگارنگ بکنیم و هر کسی را که ازین مرزها عبور نماید ، اگر بکشیم غازی و اگر کشته شویم شهید وطن بوده و به زودی وارد بهشت خواهیم شد ، تا نیروی بشری امت ما در دفاع از چند جریب زمین و یک پارچه تکه رنگارنگ به هدر برود!
اما هشیار بود ! آن کسانیکه از أروپا و آمریکا و غرب می آیند و این مرز هارا عبور نموده وارد سرزمین ما می شوند ، به آنها نباید تجاوز صورت گیرد! زیرا آنها دوست های بین المللی ما هستند !!!

ملت های که در داخل این سرزمین های مرز بندی شده زندگی می کنند ، باید همیشه دو و دشنام را نثار همدیگر نموده و میان خود همیشه تهمت و افتراء را تبادله نمایند ، اگر این وظیفه خودرا فراموش نمودند ، رسانه ها در خدمت شان است ، تا برایشان سوژه جنگ بدهد !
تا دیگر ولاء و براء (دوستی و دشمنی ) في سبيل الله نه بلكه في سبيل چند جریب زمین خط کشی شده با سیم های خاردار و دیوارها سمنتی و یک پارچه تکه سه رنگه گردد، و هرکی تابعیت همین چند جریب زمین را با خود داشت اورا برادر و دوست صمیمی ما معرفی کردند اگر چی کافر باشد و هر کی بیرون ازین چند جریب زمین زندگی می کند اورا سرسخت ترین دشمن ما معرفی کردند ، اگرچی مسلمان هم باشد .
با وصف اینکه همه شان مسلمان و پیرو یک دین و همه شان بنابر گفته پیامبر صلی الله علیه وسلم ، مانند اعضای یک جسد واحد هستند .

your ads

و بخاطر که رابطه ما را با امت جهانی اسلام قطع نموده و مارا در یک محدوده مرزبندی شده زندانی نمایند ، در اخیر اسم همه کانال ها و نهادها و … پسوند ملی را افزودند ، مانند اردوی ملی ، پولیس ملی ، تلویزیون ملی ، قهرمان ملی ، موزیم ملی ، تیم ملی ، بیرق ملی ، سرود ملی ، حکومت وحدت ملی ، و ده ها ملی دیگر …

بلی .صدسال می شود که سایکس و پیکو ، فکر و عقل مارا اختطاف نموده و مارا در این بیابان سرگردان رها نموده اند !
و سایکس و پیکوی جدید هم به نام حکومت فدرالی در راه است !!!

درحالیکه :
وطن مسلمان ، همه جهان اسلام است.
هویت مسلمان ، عقیده اوست .
هر مسلمان ، برادر مسلمان دیگر است .
سرود ملی مسلمان ، پنج وقت اذان است.
قانون اساسی مسلمان ، قرآن است .
حکومت مسلمان ، خلافت اسلامی است .
خلاصه . فرش خانه مسلمان ، همه روی زمین و سقف بامش آسمان است .

Advertisement | Why Ads? | Advertise here

پوهنتون چینل

پوهنتون چینل درسره سبسکرایب او شریک کړئ

سبسکرایب Subscribe


Editorial Team

د واسع ویب د لیکوالۍ او خپرونکي ټیم لخوا. که مطالب مو خوښ شوي وي، له نورو سره یې هم شریکه کړئ. تاسو هم کولی شئ خپلې لیکنې د خپرولو لپاره موږ ته راولېږئ. #مننه_چې_یاستئ

خپل نظر مو دلته ولیکئ

wasiclinic.com
Back to top button
واسع ویب