آمریکا لانه تروریزم

نمی دانم آمریکای جنايتكار، بجای نسل کشی مسلمانان ، چرا کاری بخاطر انسانیت به تاراج رفته خود انجام نمی دهد !
در جامعه مشوش و آشفته آمریکا هرکس ، وزیر ، وکیل پارلمان ، عضو کنگره ، استاد پوهنتون ، معلم ، کارگردان فلم ، راننده ، دکاندار ، دست فروش ، محصل ، شاگرد، زن ، مرد ، پیر ، جوان خلاصه همگی (مهم نیست کی هست ) به خود حق دریدن انسانیت را به فجیع ترین شکل آن می دهد !

گاهی معلم ، شاگردان خود را تیر باران می کند ، گاهی شاگرد معلمین خود را تیر باران می نماید ، گاهی هم محصل ، صنفی های خودرا تیر باران می کند ، گاهی استاد پوهنتون همگی را به رگبار می بندد ، گاهی سفید ها ، سیاهان را با موتر لگد مال می کند وگاهی …. وگاهی …….

امروز بیشتر از دوصد ملیون قبضه سلاح در دست مردم آمریکاست!
روز گذشته بعد ازین که در مکتب ( استونمن داگلاس ) فلوریدای آمریکا ، کسی به نام نیکلاس کروز که روزی شاگرد همین مکتب بوده و بخاطر دلائل انضباطی اخراج شده بود و منتظر بود که چی وقت نوبتش می رسد ، تا در زیر نام قوت های ناتو بخاطر تأمين صلح و امنيت به سوي افغانستان صادر شود ، و لي انتظارش كمی طول مي كشد ؟ ناگاه به حکم غریزه ددمنشانه آمریکایی خود ، یک ماسک ضد گاز را به روی خود می کشد و سلاح خودرا که شباهت زیادی به سلاح جنگی ام۱۶ دارد می بردارد و با چند قبضه بمب دستی ، وارد مکتب خود می شود ، نخست زنگ مکتب را به صدا در می آورد تا همگی از صنف ها بیرون شوند ، تا بتواند بیشتر بکشد ، و باز فقط به خاطر ساعت تیری به روی معلمین ، شاگردان ، کارکنان و … تیر اندازی را شروع می کند و طبق آمار اعلان شده هفده لاشه را نقش برزمین می کند و پانزده تن دیگر را آغشته به خون می سازد !

ولی جالب تر از این کشتار ، طرح ترامپ بخاطر جلوگیری از همچو حوادث بوده است !!!
ترامپ پیشنهاد می کند که بخاطر جلوگیری از همچو حوادث ، باید همه معلمین و شاگردان در آمریکا مسلح شوند و تفنگ داشته باشند .

و قاتل هم یک روز پیش از حمله ، کلاهی مانند کلاه سرخ رنگ ترامپ را به سر گذاشته تمرینات تیراندازی را اجراء کرده بوده است ، تا کدام گلوله اش خطا نرود !!!
این ها باز می آیند تا برای ما صلح و امنیت را تأمین نمایند و تحت پروژه Ddrو ودایاک ما را خلع سلاح می کنند !

Advertisement | Why Ads? | Advertise here

پوهنتون چینل

پوهنتون چینل درسره سبسکرایب او شریک کړئ

سبسکرایب Subscribe


Editorial Team

د واسع ویب د لیکوالۍ او خپرونکي ټیم لخوا. که مطالب مو خوښ شوي وي، له نورو سره یې هم شریکه کړئ. تاسو هم کولی شئ خپلې لیکنې د خپرولو لپاره موږ ته راولېږئ. #مننه_چې_یاستئ

خپل نظر مو دلته ولیکئ

wasiclinic.com
Back to top button
واسع ویب